6 Eylül 2012 Perşembe

Birtakım fotoğraflar...

        Eskiden çiçekli,böcekli şeylerden pek hoşlanmazdım. ama büyüdükçe çiçekli,pembeli,cicili şeyleri sever oldum. Bunun gibi fotoğraflara saatlerce baktığınız oldu mu hiç? Benim şimdilerde en çok yaptığım şey...


Şeker görünümlü kurdelelere ne demeli?
Ben bunları şeker sanmıştım,büyütüp şeker olmadığını görünce de çok bozulmuştum :) 



Şimdi bu dünya tatlısı evde olmak için bilgisayarınızdan,telefonunuzdan,televizyonunuzdan vazgeçmez miydiniz  yani?

Bu kapının nereye açılacağına bir türlü karar veremiyorum da...


Dünyanın en güzel kapısını buldum. Kapının ardındakilerse her baktığımda değişiyor... 


Ne kadar da pembe :)

Düşünsenize,dışarıya bu pembe pencerelerden bakıyorsunuz... 

Hangi masalın eviydi bu?


Bu ev kesinlikle masal evi ama hangi masal onu bulamıyorum,o zaman bütün masallar burda geçsin :)



0 yorum:

Yorum Gönder


Free Blog Templates